ZuluTrade - Autotrade the Forex Market like never before!"

niedziela, 16 października 2011

Zulu początki

Właśnie zaczynam przygodę z zulu trade.Inwestuje na forexie już 3 lata ze zmiennym szczęściem,jak to mówią raz na wozie raz pod wozem.Postanowiłem spróbować tego nowego wynalazku.Postaram się na bieżąco dzielić moimi spostrzeżeniami.


Na początek trochę o mnie.
Jestem emerytem mam sporo czasu na zajmowanie się giełdą i Forex.

Inwestycje rozpocząłem 7 lat temu na GPW ze zmiennym szczęściem, ale na dzień dzisiejszy jestem ok 120 % do przodu może to nie jest rewelacyjny wynik ale i tak więcej niż na lokacie.

Przygoda z forex  rozpoczęła sie trochę przypadkowo 3 lata temu.Wyskoczyła mi reklama plus 500 z bonusem 50 zł więc się zarejestrowałem.W przeciągu 5 dni z 50 zł zrobiło się 80 zł następnie 100 zł więc dopłaciłem 500 zł kartą kredytową i zacząłem inwestycje.Trochę zarobiłem doszedłem do sumy ok 750 zł więc dopłaciłem następne 500 zł.Inwestowałem na rynku EURO-USD i znowu troszkę zarobiłem.Czułem się coraz pewniej więc inwestowałem coraz większe sumy(bez żadnej wiedzy na temat rynku walutowego) No i stało się to co musiało się stać straciłem całe pieniądze dosłownie w parę minut.Wpłaciłem 1000 zł trochę ugrałem i znowu straciłem.Za trzecim razem wpłaciłem 1000 zł ale zacząłem czytać artykuły w internecie,szukałem dosłownie wszystkiego na temat forex ,kupiłem e-boka o rynku walutowym całe dnie i noce siedziałem i czytałem ,czytałem ,czytałem i straciłem następny 1000.Byłem w plecy 3000zł i naprawdę byłem wkurzony.

Co robiłem nie tak? Byłe ignorantem wszyscy wokół pisali INWESTUJ Z TRĘNDEM ale ja byłem mądrzejszy i kiedy euro szło w górę ja zajmowałem pozycje krótką bo czekałem na odwrócenie trendu, niekiedy na chwilę spadło aby za 5 minut odbić ze zdwojoną siłą.

Drugi poważny błąd to brak stop losów .Jeżeli grasz bez SL to albo jesteś głupcem ,albo masz 5 000 000 zł i wiesz że trend na pewno się odwróci.Jeżeli mogłem zainwestować 1000 zł to gra bez SL to samobójstwo finansowe .

Trzeci błąd to siedzenie przed komputerem od rana do nocy .Nie można siedzieć po 12-15 godzin to powinno sprawiać przyjemność .Mi przynosiło zmęczenie,nerwy,nieprzespane noce ogólnie porażka.

Znowu zacząłem szukać w internecie informacji i pewnego dnia natknąłem się na mądre zdanie

"JEŻELI CHCESZ ZARABIAĆ NA RYNKU FOREX MUSI TO BYĆ PRZYJEMNE A NIE UCIĄŻLIWE"

Na tym dzisiaj zakończę jutro dalszy ciąg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz